poniedziałek, 5 maja 2014

Żółte kobierce


rzepakowe pola (7)

W zasadzie ciągle jestem w podróży. Kiedyś, zmieniając miejsca zamieszkania, myślałam o sobie Homo Viator albo Tuareg… Teraz jakby troszkę osiadłam, ale wciąż gdzieś się włóczę… Najczęściej z aparatem. Gdybym pokazała Wam wszystko to, co zgrywam z niego od czasu chociażby Wielkanocy, mój kulinarny blog stałby się blogiem fotograficznym…, zatem nie pokazuję, ale dziś robię wyjątek. Wyjątek, bo takie widoki dostajemy tylko raz w roku. Ja kontemplowałam je ostatniej niedzieli. Tak pięknie było w okolicach Barwic. Nawet nie muszę się szczególnie upierać i przekonywać, że rzepak to kulinarna sprawa, bo każde dziecko wie (…?), że z nektaru rzepakowego powstaje miodek, a z nasion olej, więc dziś – mimo wszystko całkiem kulinarnie, choć tylko fotograficznie. Mam nadzieję, że ucieszę Was zdjęciami, a Wy mi wybaczycie (…?) i spokojnie poczekacie na jakiś kulinarny post. Zgoda?

rzepakowe pola (6)rzepakowe pola (5)
rzepakowe pola (2) rzepakowe pola (3) rzepakowe pola (1)
rzepakowe pola (8)

rzepakowe pola (4)

rzepakowe pola (10)

rzepakowe pola (11)


rzepakowe pola (12)rzepakowe pola (13)rzepakowe pola (15)

rzepakowe pola (14)


rzepakowe pola (16)

rzepakowe pola (18)

rzepakowe pola (19)
rzepakowe pola (20)


rzepakowe pola (23)rzepakowe pola (22)rzepakowe pola (24)rzepakowe pola (9)

65 komentarzy:

  1. Cudnie Ewelinko, powłóczyłabym się z Tobą z aparatem dla takich pięknych zdjęć, no cóż może na emeryturze znajdę trochę czasu na swoje pasje...o ile dożyję ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgoś, czas tak pędzi, że emerytura TUŻ , TUŻ ;), szkoda tylko, że nie w wersji dojczlandzkiej... Czasu na swoje pasje pozostaje nam szukać w... międzyczasie:)
      Znajdź czas na wiśnie w parku! :)

      Usuń
  2. Fantastyczne ujęcia, piekne zdjęcia :0)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie ! ! ! u nas też, tylko ja miesiąc bez aparatu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Jo :). Wiem jak to boli, ja w zeszłym roku miałam taki miesiąc, bo obiektyw się zaciął...

      Usuń
  4. Dla mnie jesteś mistrzynią "zatrzymanego w kadrze". Dzięki za chwile piękna i nostalgii.
    Szkat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że zechciałaś zostawić tu takie miłe swoje literki, które łechcą podniebienie mego ego :). Pozdrowienia Szkat - Bro Jo :)

      Usuń
    2. To czysta i oczywista przyjemność gdy można zobaczyć takie arcydzieła :-)
      Pozdrowienia z usłanej dywanami rzepaku Lubelszczyzny - Szkat

      Usuń
  5. Przepiękne... ech... a u mnie na Mazurach tylko jedno pole rzepakowe i to mijane po drodze, gdy na zrobienie zdjęcia nie było szans. Ja nie miałabym nic przeciwko, gdybyś publikowała swoje zdjęcia, i gdyby blog kulinarny był także blogiem fotograficznym. A może po prostu załóż drugiego fotograficznego bloga. Już masz we mnie wierną fankę - karmić będę tam oczy i duszę takimi pięknymi zdjęciami. Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fraszko, popatrz, a wydawałoby się, że na mazurach to jeszcze więcej, a tu takie ...pustki, mówisz?
      Drugi blog mówisz...? Nie wiem czy czas bym znalazła... Zobacz, ostatnia publikacja, to życzenia świąteczne... Pomyślę.. Posiadanie fana to zobowiązująca sprawa:). Pozdrawiam i ja gorąco!

      Usuń
  6. na chwilę przystanąć , na chwilę odetchnąć , na chwilę zatrzymać czas.... pięknie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lineczko, włóczenie się polach z aparatem to najwspanialsza forma zatrzymywania czasu :)

      Usuń
  7. piękne zdjęcia! zdradzisz jakiego obiektywu używasz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia !!!
    Jakie piękne miejsca .... ech rozmarzyć się można :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olga, dziękuję:) Rozmarzaj się do woli..., a później twórz piękne poduszki :)

      Usuń
  9. Ślicznie ujęte naturalne piękno:) ..tak cudnie zatrzymane:) Uwielbiam takie momenty w życiu, ale i podczas oglądania-wędrowania wśród fotografii przekazujących tak urocze i wyjątkowe momenty, miejsca, czas... :) Cudnie!!
    Serdeczności posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A później okazuje się, że te MOMENTY to najlepszy czas :). Dziękuję :)

      Usuń
  10. Piękne zdjęcia, jak dla mnie Twój blog zawsze był nie tylko skarbnicą kulinarnych ciekawostek, ale i fotograficznych skarbów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne! Po takich polach, to ja bym się też z Tobą powłóczyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie wspólne włóczenie się to byłoby COŚ :):):)

      Usuń
  12. pewnie, że wybaczymy :) baaaa nawet jak dla mnie takie wpisy mogą być duużo częściej :) Ściskam Eweluś mooocnooo!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, ufff..., usłyszałaś dźwieki ulgi.... ??? Ja tak to.. się zobaczy :) Buźka!

      Usuń
  13. Świetne zdjęcia :)
    ... może powinnaś się zastanowić nad prowadzeniem równoległego-fotograficznego bloga?
    Sama próbuję u siebie łączyć kuchnię, z rękodziełem i fotografią ale szczerze powiedziawszy wychodzi z tego niezły bajzel ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Twoim, Waszym słowom pod tym postem, zaczynam się zastanawiać..., ale to na pewno jeszcze nie czas... Zresztą nie mam go zbyt wiele...

      Usuń
  14. jakie piękne ujęcia, piękne kolory! uwielbiam taką wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Top może założysz blog fotograficzny?
    Szkoda żeby omijały nas takie widoki i zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby czas był z gumy... Chociaż... nie mówię nie....

      Usuń
  16. Piekne studium rzepaku, pieknie uchwycona ( nawet czaple zaskoczylas), piekna przyroda, w pieknym kraju, w piekny wiosenny dzien ! Gratulacje ! Serce sie raduje na sam widok :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne zdjęcia! Mijałam w weekend podobne pola rzepakowe i rozpaczałam, że nie zabrałam na przejażdżkę mojego aparatu...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewelinko, pięknie pokazujesz nasz polski krajobraz. Wzruszający widok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonka....!!!!!!!!!!!!!!!!! Bo u nas tak sielsko jest :)

      Usuń
  19. Niesamowite ujęcia, jestem zachwycona! Idealnie pokazane nasze polskie, cudowne pola. Podobają mi się baaardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy nos wystawić za miasto..., a tam takie cuda :)

      Usuń
  20. ale piękne zdjęcia!! i ja jadąc ostatnio pociągiem podziwiałam te żółte łany :) pięknie jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to widoki miałaś cudne :) Lubię jak jadę pociągiem, a za oknami film przyrodniczy :)

      Tak pięknie jest, znowu pięknie jest!

      Usuń
  21. Mimo, że żółty nie jest moim ulubionym kolorem, to o tej porze roku mnie zachwyca właśnie w tej postaci. Niedawno wyjeżdżałam za miasto i napawałam się takimi widokami na Roztoczu - chyba więcej nie muszę pisać...
    pozdrawiam cieplutko:)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto, moim też nie :), ale pola rzepaku zachwycają :0 Ja tam chciałam zostać:). O napawaniu się widokami wiem baaardzo dużo :)
      Serdeczności, Martuś! Fajnie, że mnie odwiedziłaś :)

      Usuń
  22. Przepiękne, przecudowne, wspaniałe zdjęcia!
    I prawda, że w rzepaku jest siła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pamietam, jak zachwycalam sie tymi rzepakowymi lanami, kiedy wracalam od Ciebie... ale w Twoim obiektywie i widziane Twoim okiem sa jeszcze piekniejsze...

    Cudowne :-) Zachwycajace zdjecia ...

    Buziaki, buziaki

    ANna

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana Tobie to wszystko wybaczyć można .... a już na pewno tak cudowne zdjęcia:). Mnie rzepak niezmiennie od dzieciństwa zachwyca ... zapachem i barwą:) .... buziakow zasyłam tysiąc

    OdpowiedzUsuń
  25. Polska jest piękna <3 jak dla mnie możesz mnie karmić takimi zdjęciami codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ma przeminąć , to przeminie..., a co ma wrócić, wróci znów za rok :). Dziękuję , Agnieszko.

      Usuń
  26. Wszystkie kolory rzepaku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ze jesteś tu drugi raz? :) ;) ;) Ale miło mi podwójnie :) ;) ;)

      Usuń
  27. Odpowiedzi
    1. Oluś rozmarzona drugi raz tu do mnie przyszła :) ;) :) , Twoja obecność cieszy ZAWSZE

      Usuń
  28. Jak pięknie się na te zdjęcia patrzy!! Aż pachną, takie cudne!! Kiedy jeżdżę kolo takich pół rzepakowy,myślrę o tym jak fajnie byłoby zrobić zdjęcia... Pośpiech do pracy nie pozwala... A tu taka śliczna niespodzianka :-). Zdjęcia - miodzio :-D I co tam na horyzoncie!?:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tutaj masz odpowiedź :).
      Na horyzoncie...?
      Na horyzoncie bez zmian ;)

      Usuń
  29. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń